فصل چهارم «زخم کاری» چگونه به پایان می‌رسد؟ + فیلم جعفر یاحقی: استاد باقرزاده نماد پیوند فرهنگ و ادب خراسان بود رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور: حمایت از مظلومان غزه و لبنان گامی در مسیر تحقق عدالت الهی است پژوهشگر و نویسنده مطرح کشور: اسناد تاریخی مایملک شخصی هیچ مسئولی نیستند حضور «دنیل کریگ» در فیلم ابرقهرمانی «گروهبان راک» پخش «من محمد حسن را دوست دارم» از شبکه مستند سیما (یکم آذر ۱۴۰۳) + فیلم گفتگو با دکتر رسول جعفریان درباره غفلت از قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات در ایران گزارشی از نمایشگاه خوش نویسی «انعکاس» در نگارخانه رضوان مشهد گفتگو با «علی عامل‌هاشمی»، نویسنده، کارگردان و بازیگر مشهدی، به بهانه اجرای تئاتر «دوجان» مروری بر تازه‌ترین اخبار و اتفاقات چهل‌وسومین جشنواره فیلم فجر، فیلم‌ها و چهره‌های برتر یک تن از پنج تن قائمه ادبیات خراسان | از چاپ تازه دیوان غلامرضا قدسی‌ رونمایی شد حضور «رابرت پتینسون» در فیلم جدید کریستوفر نولان فصل جدید «عصر خانواده» با اجرای «محیا اسناوندی» در شبکه دو + زمان پخش صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۱ آذر ۱۴۰۳ فیلم‌های سینمایی آخر هفته تلویزیون (یکم و دوم آذر ۱۴۰۳) + زمان پخش حسام خلیل‌نژاد: دلیل حضورم در «بی‌پایان» اسم «شهید طهرانی‌مقدم» بود نوید محمدزاده «هیوشیما» را روی صحنه می‌برد
سرخط خبرها

نگاهی به فیلم «بی رویا» | همان‌چیزی که منتظرش بودیم

  • کد خبر: ۹۸۹۴۴
  • ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۷
نگاهی به فیلم «بی رویا» | همان‌چیزی که منتظرش بودیم
فیلم بلند آرین وزیردفتری شاید بهترین اثر حاضر در جشنواره امسال نباشد، اما حتما از مهم‌ترین فیلم‌های این رویداد است؛ اثر جسورانه و متفاوتی که بدون ادعا‌های گزاف، فضای مدنظرش را در قاب تصویر ایجاد می‌کند.

فروغی | شهرآرانیوز - فیلم بلند آرین وزیردفتری شاید بهترین اثر حاضر در جشنواره امسال نباشد، اما حتما از مهم‌ترین فیلم‌های این رویداد است؛ اثر جسورانه و متفاوتی که بدون ادعا‌های گزاف، فضای مدنظرش را در قاب تصویر ایجاد می‌کند. «بی‌رؤیا» فیلمی معمایی و پرچالش است که به‌واسطه مقدمه نسبتا طولانی، دیر جان می‌گیرد؛ اما از نیمه‌های راه کاملا موفق می‌شود که بیننده را میخ‌کوب کند و با زبان تصاویر حرف بزند. عبارت پایانی فیلم تاحدی بیننده را گمراه می‌کند؛ اما «بی‌رؤیا» اثری نیست که همه هویتش را بتوانیم به صحبت‌کردن درباره یک بیماری محدود کنیم.

این فیلم لایه‌های پنهان مهم‌تری هم دارد که در بین پلان‌های ویژه‌اش، بااحتیاط خودشان را هویدا می‌کنند. اهمیت سینمایی «بی‌رؤیا»، علاوه بر ساختار روایی مستحکم و تزریق به‌اندازه اطلاعات، به‌شکل فیلم‌برداری آن نیز مربوط است. وزیردفتری در این فیلم برای بیشتر سکانس‌هایش برنامه بصری ویژه‌ای داشته و بیشتر با نما‌های جذاب بیننده را سر ذوق می‌آورد. بازی شادی کرم‌رودی نیز در این فیلم چشمگیر است.

 
معرفی فیلم «دسته دختران» منیر قیدی
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->